Friday, May 29, 2009

Paul LeGuen ve Makelele



"Gelisine kesinlikle karsi cikmadim, onun gibi bir oyuncuyu kim istemez. Ancak, kendisiyle yapilan 4 yillik kontrati hicbir zaman anlayamadim, ve bunuda acikca belirttim. Ancak bu basinda onu istemiyormusum gibi yorumlandi. Bunlar yanlis, dogru olan kendisinle bircok konuda hemfikir oldugum. Kendisi, "aramizda saygili bir iliski var" dedi. Kesinlikle katiliyorum. O beni ona guvenmekte hep hakli cikardi. Uzun zamandir tanistigimizdan dolayi soyunma odasinda benim dusuncelerimi oyunculara aktarmada yardimci oluyordu. Kendisini kaptan yaptim, yuz yuze gorusmelerimizde hep aciksozluyduk. Daha sonra tanidigi en iyi teknik direktor olmadigimi soyledi.. hakliydi...ve ilave etti, oda benim calistirdigim en iyi futbolcu degildi...gene hakliydi."

Paul LeGuen


Cok enteresan bir adama benziyor, bana biraz Gerets ve Feldkamp tarzi bi karaktere sahip gibi geldi. PSG baskanini elestirdigi konusmalari vs.. hep sansasyonel aciklamalar. Ama genelde soylediklerinde hakli oldugundan, karsi taraf "yersiz aciklamalar" diyerek gecistiriyor. Belli bir durusu ve karizmasi var, bizim basin cok ugrasir ama yipratmakta zorlanir.

No comments:

Post a Comment